2011-10-03
 00:01:04

bowling! ;D

men tjenare, må ju säga att detta ha oxå varit en toppen dag/kväll. ja Simon åh Anton for åh bowla idag, gick dock int lika bra som ja ville att de sku göra men åsså vare typ 3år sen ja bowla oxå men roligt var de! :) sen va ja bah ute ett tag åhdeåhde xD
sen for ja hem åh städa litta i lägenheten men mamma va så gullig så hon tog över så ja fick fara ut åh leka me mina väninnor ;) men blev att bah vara hemma åh se litta film riktigt mysigt. så ja jag äe nöjd!
åsså imorrn bli de att städa mera, men ja ska faan hjälpa till mera då känner mig så dum att mamma städade idag.
men he bli nog så att jag ta bort badkaret, men jag tagga ju som faan när ja ska flytta in saker! ;D
ajja nu bli he att lägg sig.
puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUGNT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: