2011-01-20
 22:49:14

nere

gokväll alla! ja som sagt så sitter jag nere i Kickis kontor åh kolla runt litta på Internet.
åh ja kom på att de äe inte många dagar kvar nu tills det äe hemresa för mig åh de känns ju dock inte så jätte kul kan ja ju bara säga! -.- jame jag ha haft de awesome medans jag har vari her i Kramfors, ja må ju säga att ja har lärt känna gansaka många oxå åh de äe jag glad över ;p åsså sen äre typ bestämmt att ja fyltta hit när ja äe klar me plugget åh de ska bli skeet kul ;D tagg som faan :) åh ja ha ändå bah 4 månader kvar sen studenten xD sen seglar jag. så jaa man se väl vad man få för jobb her nere ja hoppas bah de bli nåt ja verkligen vill göra.
åh jaa åsså har ja gått ner 7kg under tiden ja ha varit her åh de känns jävulska bra alltå, men ja äter inge nyttigt men ja äe då ute åh gå tyå varje kväll så jaa ;p näemen om man ska upp åh lägga sig ja åh moster Ulla ska fara åh hämta min älskade mor imorrn så ja måste som upp vid 11, åsså äre skeet kallt her nere huvva -.-
puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUGNT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: