2011-01-22
 11:07:34

Lördag.

hejsan alla! jaa då vare lördag igen ;o ja tyck nyss de va det alltså veckorna gå så fort när man ha kul!
ja sista nu äre sista dagen/kvällen/natten her i Kramfors de känns inte så kul må ja ju säga, seglar hem till V-mina imornn -.- men ja kom ju tbx nån gång, ja ska även flytta hit när jag äe klar me plugget ja tagga fett mkt alltså! ;D men ja har haft roligt her ja ju som sagt lärt känna ganska mkt nytt folk kulkul :) men nå sku ja gärna stänna litta längre men ja ha ju skolan åh tänka på men de äe bah 4 månader kvar sen äre slut me det ;p åsså sitt ja åh vänta på att moster Ulla åh min älskade mor ska komma hit åh hämta mig så ja få fara till Ramvik åh leka litta me dom så xD känner mig ganska uttråkad de äe inge hemma i detta stora huset men de äe chill!
åh jaa ikv bli de nog barks åh säga hejdoo till mina vänninor her nere. men äre bah segla hem åh packa elle ja tro att ja ska göra de innan ja far ut åh lek för de äe ganska mkt ja ska ha med mig hem, men ja ha sånn tur att ja slipper åka buss hem. men visst de ska bli litta skönt att ja komma hem åh sova i min stora säng! ;D sen ska ja ställa mig åh duscha i faan 1timme her kan man int duscha så länge för då ha man inge varm vatten på några timmar. ajja näemen om man kanske ska fika litta innan mamma åh Ulla komma :)
puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUGNT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: