2011-01-04
 11:33:05

I'm back

jah nu äe ja tillbaka till kickis jobb igen xD sitter åh håller på att gäspa ihjäl mig alltså. åh jag måste bara säga att nyår va helt awesome alltså! ;D men dock väl inte så mkt innan tolv slaget men ja minns att ha hade iaf jävligt roligt iaf måste göras om alltså ;) sen på lördag så va jag ganska duktig bakis hade ont i armarna som faan alltså -.- men annars vare chill ;p till veckan tro ja inte de händer så mkt ska kanske följa me imorrn oxå litta kul her tyck ja :) åh ja har ingen aning när ja far hem till V-mina heller ja vill fara hem den 17 men plugget börja den 11 men ajja man se väl vad som händer åh fötter. snart lunch oxå rätt hungrig alltså men ja äe ju typ jämt de så aaaaaaa xD näemen nu örk ja int sriv na mera. btw Grattis Mikaela Gavelin till din fina son jag hoppas allt gå bra för dig baby puss älskar dig<3 ;* puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUGNT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: