2011-01-12
 13:53:05

hem den 17 januari -.-

hejsan alla! jaa som sagt så seglar jag hem den 17 januari nåt som jag verkligen int äe tagg på alltså! -.- men ja ha som ingen val, måste ju vara på plugget oxå men nu äe de inte länge kvar tills ja gå ut! sen dra jag från V-mina ;D ja annars händer de int så mkt känner mig int så glad för att ja snart ska hem. men annars i veckan ha jag hafr ganska kul igår var jag på barks åh träffa na folk :) sen ha ja städa litta åh de åh de ;p ja ska lägga upp ma bilder när ja komma hem om ja nu kom ihåg de xD åh nyår va iaf awesome, dock att ja minns väl inte allt men kul hade ja iaf men fick en depp fylla på slutet men då väckte ja kicki så hon hjälpte mig iaf ;p åsså fick Zebban som äe 7 se mig full åh de må ja tyå litta dålig över än idag. näemen nu ska jag dea vidare de äe så kallt her i huset så ja kan int skriva. puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUGNT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: