2011-01-04
 21:43:03

duschen ;p

hej gokväll alla, ja som sagt ha ja nyss kommit ut från duschen skeet skööönt att DUSCHA ALLTSÅ ;D ajja nog om de. jaaa ikv tycker jag att det int ha hänt så mkt ha bah suttit framför tvn åh degat hela kvällen ;p ja ha varit göra lös sen typ efter ja åt midda åsså äre litta drygt när man inte känner som många her nere xD men men kvällen äe typ snart slut så ja ska väl ta mig en frukt åh gå upp åh se naaaa film :) åh imorrn bli de att stiga upp kl 7 igen ska följa min kära kusin på jobet, nu äe ja fett tagg på åh köra skoter jag hör att de äe nån som äe åh bränn i närheten. ja snackade me pappa idag åh han sa att han sku stara igång min skoter diretk ja komma dit faan se kul he ska bli ;D nämen nu ska ja vidare. puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUNGT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: