2011-01-17
 12:54:44

datorn ;p

godmorgon ja som sagt äe jag ganska nyvaken  ;p men de va skööönt att få sova ut. på tal om ingenting så sitter jag vid min egna dator som jag inte typ ha gjort på några veckor de va till och med dammig xD åsså bli de att stanna her i Kramfors en vecka till så jävla awesome alltså! ;D sen funderar ja på att flytta hit åh kanske gå klart plugget her, men alltså ja ha bah 4 månader kvar sen ta ja studenten men alltså ja vettafaan hur jag ska göra men ja må tänka på detta ett tag :) åh idag vet jag inte vad som händer Zebban sitter uppe åh spela me nån polare sweet ;p ajja ikv bli de väl barks om ja örk inge kul väder de bah snöa åh snöa huvva! -.- näemen om man kanske ska snygga till sig litta ;) puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUGNT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: