2011-02-28
 13:03:02

goo vädre! ;D

tjaa hejsan! idag äre goo jävla vädre uta alltså xD men ja ha dock int hinnut varit ut, men när ja vaknade så packade ja upp litta av mina grejor ja kan ju säga att ja ha int lite me mig ;) jaa iaf så sitter ja nere i ätit  lunch så jag åh Zebban ska snart gå ut åh leka i goo vädret, åsså ska ja fara till grannen åh fråg om man få dig en kaffe kopp elle 2 ;p haha, åhh åsså igår såg jag ph Johannes fullfrys de va ju år sen man såg de men man skratta lika mkt ändå dom äe faan awesome ja sku vilja fara åh kolla på dom nån som äe på?! ;D åsså måste ja säga att ja ha VÄRDENS SÖTASE LILLEBORO ALLTSÅ :] jaa åsså ikv kanske man dra till barks en sväng åh kolla va de äe för folk där.
HAHA, ebba. kan jag komma förbi en sväng? jag. haha en sväng? ebba. jaaa en sväng? jag. en sväng? haha ebba, amen du vi kanske ska ta det en annan dag? jag. att du ska komma förbi en sväng? haha åhh jag äe så kul ;p ajja nu ska ja fixa frillan sen ut :)
puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUNGT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: