2011-02-05
 15:55:06

GLAD!!! ;D

hejhejhejhej! ;p jag kan ju bah säga att ja känner mig otroligt glad idag :) åh på ta om ingenting så vare ett tag sen ja blogga, men de äe så mkt nu me plugget åh allt. ja försöker få en praktik plats i Kramfors men nu händer de litta på min kusin Kicki för de äe hon som ska kolla upp dette, men jag hoppas verkligen hon hitta nåt åh att dom ta emot mig xD då kom ja vara där nere tills ja ta studenten sen seglar ja tbx dit ner ;D åsså sen äe ja litta sugen att gå på balen men ja vet int om ja ska göra det, alltså de äe int hela värden för mig om ja int gå men visst sku de vara lite kul iaf ;) ja i överligt så händer det int så mkt de äe skola skola skola åh skola åh möten möten -.- åh nu äre int länge kvar tills min älskade mamma kom hem! ;D faan se skööönt de ska bli att hon kom hem så man få äta hennes gooo maten åh bah få ha henne her :) men ja kanske äe i Kramfors när hon kom hem men ja komma ju ändå hem igen, ja tycker ändå 3 månader ha gått hemskt fort ja tyck nyss hon for ajja men aaa så äre. åh ikv bli de bah chilla framför tv me litta gött ;p näe om man ska ut åh handla litta. puss påer ;*
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUNGT GBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: