2010-10-26
 12:09:44

Bulgaren :)

alltså nu känner jag att ja vill fara till Bulgarien åh se vilka mina biologska föräldrar äe, åh de sku ju vara jätte kul åh vet om ja ha några syskon oxå :) jag vet iaf va min biologiska mamma heter åh när hon äe född men pappan äe okänd :( ajja, men de kan man säkert ta reda på ;p för nu lär man nu när man bli äldre så tänker ja mkt på det oxå. åh ja titta ganska mkt i mitt album från bulgaren när mamma hämtade mig, åsså undra ja mkt vrf min biologiska mamma lämnade mig på ett barnhem oxå ;s menmen, nu hade ja sån tur att ja fick komma hit till Sverige xD de såg ut som ett fängelse på barnhemmet, man fick typ aldrig gå ut va ja då minns sen hade ja typ gnaga sönder min säng åh de va som inge riktig mat man fick heller -.- haha, åsså minns jag de när jag åh mamma hade kommit till skog då hade vi en hund som hete ticko åh ja hade ju aldrig sätt ett djur så ja bah skrattade när ja fick så man haha undra va han tänkte om mig. men vi va tvungen åh ta bort han för man bet mig åsså blev han väl inge glad att ja kom dit, hon han va ju mammas lilla bebis ;p men sånt händer.. åh ja ha tänkt mkt hur ja hade haft det idag om jag hade varit kvar där nere, om ja äns hade varit vid liv ;o men nu har ja de så bra så jag ska inte klaga! ;D näemen om man ska snygga till sig åh hitta på någe.
BLÅÅS PÅ OCH SIMMA LUGNT GUBBEN ^.^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: